IZENA: Oñati eta Amerika AZKEN XEDEA: Azken xedea izango da gela guztiaren artean ikastetxeko beste kideentzako argazki erakusketa bat sortzea, Oñati eta Amerikaren arteko gertakizunak irudikatzen duten argazkiekin. |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Txokolateaz zer dakigu? |
Txokolatearen inguruko aurrezagutzak aktibatzea irakasleak hasiko duen elkarrizketa bat oinarri hartuta. |
Txokolate tableta (gustoen araberakoa) |
|
||
2.JARDUERA | Ezjakintasunaren kontzientzia |
Aurreko ideiak aintzat hartuta, ardura puntu bat sentiaraztea eta ardura hori ekintza bihurtzeko aurreneko pausoa ematea. |
|||||
3.JARDUERA | Museo bat, ideia bikaina! |
Proiektua zein izango den zehaztea, eman beharreko pausoak argitzea eta lanean hasteko taldeak egitea. |
|||||
G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Gertakariak taldeka |
Taldeka txokolatearen inguruko gertakariak aztertzea eta lantzea. |
Gertakarien txostenak |
Gertakarien txostenak: + + Sancti Spiritus unibertsitatea + + |
||
5.JARDUERA | Nola adierazi argazki batean? |
Landu dituzten gaiak argazki batera eramateko sormen-lana egitea. |
Txantiloia | Txantiloia: -Aktoreak -Arropa -Lokalizazioa -Objektuak |
|||
E K O I Z P E N F A S E A |
6.JARDUERA | Produkzio lana | Txantiloian jasotakoa lortzea izango da helburua hezkuntza komunitatearekin harremanetan jarriz. Lokalizaziotara bisitak egitea ere jarduera honen parte izango da. |
||||
7.JARDUERA | Argazkiak ateratzera! |
Argazkiak ateratzea eta argazki ondoan jartzeko testutxoa idaztea. |
“Plaka” egiteko txantiloia eta argazkiak inprimatzeko gailua. |
Museoko azalpen-txantiloia | |||
8.JARDUERA | Museoa eskolan! | Museoa muntatu eta bisitariak jasotzeko prest utzi aurkezpen eguna finkatuta. |
Museoa apaitzeko beharrezko guztia | ||||
9.JARDUERA | Txokolatearen bidea |
Prozesu guztia burura ekarri eta irudien bitartez berau ebaluatzea. |
Etxetik ekarritako argazkiak. | ||||
KONTAKTUA:
|