IZENA: Oñatiko jolas bilatzaileak
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Jolastorduetako jolasak | Ikasleak gaian murgiltzea eta errekreoan ikusten dutenaren analisi bat egin eta hau azaltzea. | ||||
2.JARDUERA | Aitona-amonen jolasak | Aiton-amonen garaiko jolasen aurrezagutzak partekatzea denon artean. Ondoren, aiton-amonei edo gurasoei galdetzea eta hurrengo egunean gelakideen aurrean asanbladan konpartitzea. |
2. bideoa |
Entzute aktiboa, errespetua… behatuko dira hemen. | |||
3.JARDUERA | Jolasen asmatzaileak | Azken xedea izango den hori finkatzea. | |||||
G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Pentsamendua marraztu eta honekin jolastu | Taldeka, hiru kartulina diferentetan marrazki bana egin beharko dute. Batean euren jolasak nolakoak diren, bestean euren aiton-amonenak eta azkenengoan historiaurreko jolasak irudikatuko dituzte. | Kartulinak eta margotzekoak | Behaketa eta kartulinak. | ||
5.JARDUERA | Marrazkiekin hausnartzera jolastu | Jarduera honetan gela guztia asanbladan eseriko da eta aurretik egindako marrazkiak konpartitu eta alderatu egingo dituzte. Zer berdintasun, zer ezberdintasun… Hori hausnartuko dute. | Egindako marrazkiak | Irakaslearen behaketa (parte-hartzea, egokitasuna eta onarpena) | |||
6.JARDUERA | Jolasen arauak | Arauen inguruan hausnartzea. Gainera, hauen arabera irabazi eta galdu egiten dugu. Nola sentitzen gara horrelakoetan? | Jolasaren fitxa | ||||
E K O I Z P E N F A S E A |
7.JARDUERA | Jolasak sortzen | 4. jardueran sortutako taldeetan jarriko dira eta jolasa asmatzen hastea da jarduera honen helburua. | Jolasaren fitxa | |||
8.JARDUERA | Jolasak afinatzen | Sortutako jolasen hutsuneak irakaslearen laguntzarekin indentifikatu eta hobetzea. Eta noski, hauek fitxan zuzentzea. | |||||
9.JARDUERA | Jolasak aurkezten | Asanbladan, jorratutako gaiei espazio bat eskaintzea eta guztiok batera ondorioak ateratzea. (Gaixotasunak, errealitateaz haragoko gertaerak, heriotza izango lirateke jorratu beharreko gaiak) | |||||
10.JARDUERA | Bidearen ebaluaketa | Talde handian, jolaslekuan koloretako klarionekin egindako bidea marraztea. | Koloretako klarionak. | ||||
Kontaktua: |