IZENA: Gebaratarren lurra
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Aurrezagutzak identifikatzen | Asanbladan Oñatiko kargu-sistemaren inguruan dakitena plazaratzea eta gaian murgiltzen hastea. | ||||
2.JARDUERA | Aurrezagutzatik historiara etxekoen laguntzaz. |
Erdi Aroko Oñatiko jendarte egitura aztertzea eta etxean jasotakoa gelan komentatzea. |
Galdera sorta, arbela.. eta haurren “apunteak”. | Etxean galdetzeko konpromisoa ea arduraz bete duten eta ea esandakoa jasota ekarri duten. | |||
3.JARDUERA | Botererik ez zutenen bizitza |
Azken xedea izango den hori finkatzea. |
|||||
G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Konde berria gelan |
Gelako Kondea izendatzea eta honek bere kabuz arauak jartzea. |
Kartulinak |
ARAUAK: |
Kartulinak | |
5.JARDUERA | Kondea eta asanblada |
Jarduera honetan gela guztia asanbladan eseriko da eta kondearen boterearen azpian nola sentitu diren azalduko dute. Eta Kondeak ere bai. |
|||||
6.JARDUERA | Kondea indartsuago |
Erabaki zakarrak hartzea eta besteengan zerbait positiboa edo negatiboa sortzea. |
|||||
E K O I Z P E N F A S E A |
7.JARDUERA | Kondea eta kontzejua |
Oraingoan kontzejuak hartuko ditu hainbat erabaki eta kondeak erabakiko du errespetatu edo ez onartzea. |
||||
8.JARDUERA | Kondeak eta zergak |
Kondeak herritar bakoitzari zorrak eskatzea. (XV.mendeko zerga-sistemarekin parekatzea). Ostean Kondeak boterea galduko du. |
Arbela | ||||
9.JARDUERA | ASANBLADA NAGUSIA | Asanbladan Kondearen jolasa hasi zenetik nola sentitu diren adieraztea. Egoera hori gaur egungo munduarekin alderatzea. | Orri zuri handiak, margoak, errotulagailuak... | ||||
10.JARDUERA | Bidearen ebaluaketa | Kartulinetan bakoitzak hitz (edo marrazki) klabea idatzi eta beste batek idatzitakoarekin lotzea azalpenak emanez | Koloretako kartulinak, margoak… | ||||
Kontaktua: |