IZENA: Oñatiko Sutea
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Oñatiko suteak |
Ikasleak gaian murgiltzea eta Oñatin ea suterik gogoratzen duten edo entzun duten galdetzea eta hedabideetako berrien titularrak irakurtzea. |
Galdera sorta eta internetera sarbidea. | |||
2.JARDUERA | 1489ko sutea | 1489ko sutearen berri ematea eta garrantziaz jabetzea. | Entzute aktiboa, errespetua… behatuko dira hemen. | ||||
3.JARDUERA | Gertakizunen transmisiorako prestatzen | Transmisioaren kontzeptua ulertarazten saiatzea eta azken xedea izango den hori finkatzea. | |||||
G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Dokumentuak irakurtzen | Taldeka, sutearen inguruko informazioa irakurri, ulertu eta baliagarri bihurtu. |
Sutearen fitxak: |
|||
5.JARDUERA | Produkzioan murgildu | Bideoak egitearen inguruko informazioa partekatu eta laguntza eta beharren eremua esploratu. Hala, 6. mailakoei laguntza eskatuko diete bideoak nola egin irakasteko (gutun bat idatziz). | Orri-mutua |
Orri-mutua PDF |
|||
6.JARDUERA | Ikastaroa antolatzen eta jasotzen | 6. mailakoekin bilera egitea euren beharrak ondo azalduz. Ostean ikastaroa jasoko dute. | Arbela, ordenagailua, proiektorea... | ||||
E K O I Z P E N F A S E A |
7.JARDUERA | Ardurak banatzen eta lana prestatzen | Talde txikitan ardurak banatzea eta lanari ekitea. | ||||
8.JARDUERA | 3,2,1… GRABATZEN! | Transmisiorako izango den hori grabatzea eta editatzea. | Aurretik sortutako informazioa. | ||||
9.JARDUERA | Aurkezpena | Taldean produzitutako ekoizpena guraso, langile edota eskola-kideei aurkeztea. | Ordenagailua, proiektorea, mahaiak... | ||||
10.JARDUERA | Ebaluazioa | Talde handian egindako bidearen ebaluazioa egitea. | Arbela eta argazki kamera edo mugikorra | ||||
Kontaktua: |