IZENA: Eskolako berriak
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
JARDUERAK | TITULUA | HELBURUA | BALIABIDEAK | JAISTEKO | EBALUAZIOA | OHARRAK | |
H A S I E R A F A S E A |
1.JARDUERA | Oñatiko Erdi Aroko “hedabideez”/komunikazio bideez dakiguna. | Erdi Aroko hedabideei buruzko aurrezagutzak identifikatu eta konpartitzea. | Irakasleak egingo duen galdera sorta eta gutuna (argazkia). | Gutuna | ||
2.JARDUERA | Oñatiko gaurko hedabideak | Oñatin gaur egun zein hedabide dauden indentifikatzea eta hauen inguruko informazioa konpartitzea, bilatzea... | Bilaketak egiteko ordenagailu bat, adibidez, eta proiektorea. | ||||
3.JARDUERA | Hedabide gustokoena | Proiektuko azken xedea zehaztea taldetan gustokoen duten hedabide bat sortzearen ideia barneratzea. | |||||
G A R A P E N F A S E A |
4.JARDUERA | Lanpostuak aztertzen | Hedabide horretan zer nolako lanak egongo diren identifikatu eta bakoitza batean kokatzea eta erabakiak hartzeko gaitasuna lantzea. | Papera eta margoak | |||
5.JARDUERA | Asko baina bakarra | Talde diferenteak izanagatik bakarra bezala funtzionatu behar dutela ulertu eta sentitzea. | Abestiak |
Abestien estekak: Zaindu maite duzun hori (Ruper Ordorika) Xabi Sound (Potx eta Lotx) |
|||
6.JARDUERA | Jolasaren inguruan hausnartzen | Aurreko jolasa aitzakiatzat hartuta hausnarketara bultzatzea eta ekoizpen faserako ondorioak ateratzea. |
Paper mutua: .PDF |
||||
E K O I Z P E N F A S E A |
7.JARDUERA | Taldeka jarri eta lanari ekin! | Taldeka jarri eta informazioa biltzen hastea eta denon parte-hartzea lortzea. | ||||
8.JARDUERA | Proiektua koordinatzen | Bakoitzak proiektuarekiko bere emozioak identifikatu eta gelan aurkeztea. | |||||
9.JARDUERA | Aurkezpena prestatu, egin eta iritziak jaso. | Taldean aurkezpena prestatzea, egitea eta jaso dutenek haurrei feedbacka ematea eta hori asanbladan aztertzea. | Irratia bada, megafonia, mp3 irakurtzen duen gailu bat, telebista baldin bada kamara bat eta proiektorea, aldizkaria baldin bada inprimagailua... | ||||
10.JARDUERA | Bidearen ebaluaketa. | Egindako bidearen hausnarketa egitea eta ondorioak ateratzea, feedbackak kontuan izanda. | Feedbackak, paper handi bat edo arbela, errotulagailuak eta klariona. | ||||
Kontaktua: Izar Salaberri → Udal artxibategiko arduraduna: artxiboa@onati.eus Ramon Martin → Unibertsitateko artxibategiko arduraduna: rmartin@gipuzkoa.eus |